Skip to content

הרי החדשות וחמצונן תחילה

29 באוגוסט 2009

הלו?
שלום.
הגעתי לטלוויזיה?
כן.
למחלקת חדשות?
כן, איך אפשר לעזור?
אני רוצה להגיש חדשות.
אוקיי. בואי נראה. שלושה פלסטינאיות נהרגו מאש של שתי חיילי צה"ל, תקין? כן או לא.
לא.
יפה. חמישה נערים נתפסו בצומת סואן כשברשותם שני ק"ג מריחואנה. תקין? כן או לא.
תקין.
יפה. אחרי כמה הרוגים בדרכים באייטם אחד ראוי להרים גבה?
שלושה ומעלה, אבל תלוי אם זה בסופ"ש ואם נפלו באותו יום פצמ"רים.
נכון. אבל אם זה ילדים מספיק שניים, שתדעי. איך הדיקציה שלך?
בדרך כלל בסדר, אבל השי"ן קצת שורקת במצבי התרגשות.
אוקיי. אז כנראה שאת האייטמים על זבולון מושיאשווילי נשאיר ליעקב. זה בסדר מבחינתך?
לחלוטין כן.
איזה שיער יש לך?
סליחה? לא שמעתי.
שיער. איזה שיער. זה לא שאת מתולתלת או משהו?
מטומטמת? לא. מה פתאום. אמרתי לך שאומרים שלוש פלסטינאיות ולא שתי חיילים.
מ ת ו ל ת ל ת. אין לך תלתלים, נכון?
אממ. תראי, הוא דווקא הוא קצת גלי כזה. זאת בעיה?
והצבע?
חום.
חום בלונד או—
כהה.
ממש כהה? כאילו, כלומר, הוא תמיד ככה?
תמיד.
אני מצטערת. לא נוכל.
אבל…
חבל, באמת חבל. אני צריכה לסגור, מיקי בקו השני. ניסית באל מנאר?

 

 

8 תגובות
  1. חלפו ימי שרי רז, ששיערה היה, אבוי, גם מתולתל וגם שחור.

  2. גלי permalink

    אני מכירה את דנה ויס ואת שרה ב"ק שראינו אותי.
    וגם צוות נוסף שהוא פחות ידוע.
    אם דנה ויס תעבור לידך ברחוב את לא תכירי אותה בשום אופן. היא נראית שונה מבתמונה למעלה. היא לבושה נורא פשוט – היא ממש נראית כמו האמאהות שבאות לגינה עם הילדים: לא מאופרת ולבושה פשוט לגמרי. שרה ב"ק היא מתולתלת עם שיער חום.
    מה שמאפיין את שתיהן זה האופי הטוב שלהן: הן שתיהן נורא נחמדות ואדיבות. הן לא רשמיות והן מדברות איתך ויוצרות אווירה טובה.
    אני באה במקור מהאקדמיה. ושם הכל זה פלצנות וזה די נדיר שמישהו יהיה נחמד וחברי אליך ויצור אווירה טובה.
    ואילו המגישות והכתבות האלה מערוץ 2 הן ישר מתיידדות איתך ונחמדות איתך.
    וישר הן יודעות איך ליצור אווירה טובה – ונראה לי שזה מה שהוביל אותן לתפקיד.

  3. מצוין!
    גם המגישה של ערוץ 1 היא בלונדינית.
    עוד הוכחה שאין שום משמעות לתוכן של החדשות. לא שיש תוכן..

  4. מעולה!

    אגב, ברוב או בכל הנשים הללו, המגישות, לא הייתי נוגע גם עם מקל, סוג של טעם, העדפה, לא אוהב, אבל זו סתם הכללה גסה, גם משפט רע, נו שויין, רק בהיא מערוץ 10 הכתבת הזו שגם מגישה לפעמים נסלי ברדה, היא ממש נס,

  5. תמי – שרי רז. מי היה מאמין? היום הגיוני יותר אורית פוקס.

    גלי – מה הפואנטה?

    צביקה – זה אותו דבר גם ברשתות הזרות. נראה כאילו אלוהי הספרים מטיל את אימתו על כולם.

    שרון – נראה לי קצת קיצוני העניין עם המקל. מה שמקומם, אגב, זה שמהגברים אין שום דרישות כאלה. הם יכולים להיות שמנים, קרחים, מצולקים, מקומטים, ממושקפים. אבל הנשים לפי השטאנץ.

  6. לי שיש דרישה כזו או אחרת מהמגישות לגבי ההופעה שלהן, לא נראה לי שמישהו אומר להן לצבוע או לעשות פסים.
    אימי ז"ל תמיד צבעה את שערה, ואני פיספסתי אותה מתבגרת או נכון יותר מזדקנת. כי תמיד היא הייתה צבועת שיער.
    חבל
    מצד שני יש לי חבר, קרוב לשישים שנה והוא צובע את שיערו ולכן לא נראה בן גילו
    אז אולי יש בזה משהו מרענן

  7. ערערע permalink

    אני לא מבין למה את מתלוננת, את די כוסית

  8. צובעות
    אז תצבעי גם
    ויאללה, התקבלת
    ;)

כתיבת תגובה

