דילוג לתוכן

הנשמות של זיגמונד, ספירת מלאי

26 בדצמבר 2009

 

 

השכן עם המשקפיים: הלו? שחר? זה א'. תגידי, את מטפלת בדני, נכון?
אני: דני?
השכן עם המשקפיים: כן, הג'ינג'י.
אני: אה, זה זיגמונד.
השכן עם המשקפיים: פה קוראים לו דני. הוא מחוסן? כי הכנסנו אותו הביתה והוא שרט אותי.

 

השכנה אמא של נועם: נועם, בוא. אל תרדוף אחרי מיצי.
אני: מיצי?
השכנה אמא של נועם: ככה אנחנו קוראים לו.
אני: תמיד?
השכנה אמא של נועם: תמיד.
 

(שיחה שבוקעת מאחורי השיחים)
הבן של השכן שאוהב לכסח דשא: אבא, הנה בלה!
השכן שאוהב לכסח דשא: תגיד לה שתבוא איתנו.
אני, קוראת לכיוון השיחים: זה זכר, קוראים לו זיגמונד.
השכן שאוהב לכסח דשא: אני לא מבין בחתולים.
(השיחה עוברת לצד השני של השיחים)
אני: אתה לא רואה שיש לו ביצים?
השכן שאוהב לכסח דשא: בוא עילי, שחר תראה לנו איפה הביצים של בלה.
(סוכם שהם יכולים להמשיך לקרוא לזיגמונד בלה, אבל לדבר אליו בזכר כדי לא לבלבל את עילי, הבן של השכן שאוהב לכסח דשא).

 

סיכום ביניים: אומרים שלחתול יש תשע נשמות. זיגמונד משתמש כרגע לפחות בארבע שידוע לי עליהן: זיגמונד, דני, מיצי, בלה. ממידע שנאסף בשכונה מסתבר, שבלילות זיגמונד-דני-מיצי-בלה ישן על הספה במרפסת של ת', בעגלה של הבת של ש' ועל הנדנדה אצל השכן שאוהב לכסח דשא.

מעילי, הבן של השכן שאוהב לכסח דשא, נודע לי שהוא שרט את א', שהוא א' אחר מההוא שקורא לו דני. כמו כן, הוא מקבל אוכל באופן לא סדיר מהמשפחה של השכן שאוהב לכסח דשא וגם מאחיו של השכן שאוהב לכסח דשא, שהוא הא' שלא קורא לו דני.

השכנה ע' והשכנה שחולקת איתה קיר וגם לה קוראים ע' סיפרו לי, כל אחת בנפרד, שהחתול נוהג לנוח אצלן בצהריים.

למרות כל הנתונים האלה זיגמונד ישן אצלי בבית (לעתים קרובות על הראש שלי), מקבל אספקת מזון קבועה, מספיק להציק לסקינר ואף מתפנה לעצבן את נוח, שהוא הכלב של השכן הבלונדיני, שקורא לו הג'ינג'י במקום להשתמש בשם שלו. מוזר.

14 תגובות
  1. מ ק ס י ם. :)

    הלוואי ושלי הייתה הולכת לאןשהו מתישהו.

  2. הסיפור הזכיר לי שבערך לפני חמש עשרה שנה העולם שלי לקבוצות אנשים שונות, חלקן קראו לי בשמי הפרטי, חלקן בשם אחר, וחלקן בכנוי שלישי, שמשום מה אנשים חדשים היו בטוחים שהוא השם שלי ממש. זה יצר כמובן כל מיני סיטואציות מצחיקות למדיי, שבהם אנשים לא ממש הבינו מדוע פתאום אנשים קוראים לי בשם אחר.
    לא רק לחתולים, בהחלט לא רק לחתולים, כנראה שזה נפוץ בהרבה.

  3. ומי שמבין קצת בחתולים יודע שחתולים ג'ינג'ים לגמרי הם תמיד זכרים וחתולים עם שלושה צבעים ויותר הם תמיד נקבות. לגבי שאר השילובים- אין כללים

  4. חלי, יכול להיות שהיא הולכת ואת לא יודעת. תראי את זיגמונד – הוא נמצא בהמון מקומות במקביל.

    שועי, על כל זה נכתב בשירה של זלדה "לכל איש יש שם" שהיה צריך להיקרא "לכל איש יש שמות".

    נטלי, אכן. השכן שאוהב לכסח דשא ובנו קיבלו את ההסבר הזה אחרי ההדגמה היכן מצויות הביצים של החתול.

    לא כתבתי בפוסט, אבל מתישהו, בעקבות שיחה עם שכן חובב חיות מחמד שהתרחשה ליד פח הזבל, גיליתי שחתול שנהגתי להאכיל וקראתי לו קליין בעצם שייך לשכן וקוראים לו שוקי.

  5. החיים הנוספים של מר גינגי שלך

  6. זיגמונד הזה הוא חתול חכם, שלוקח מכל אחד מה שאפשר, וביחד יוצר לעצמו חיים מגוונים לתפארת

    בקיצור: חתול שצריך להעריץ :)

    (מעבר לזה שהוא ג'ינג'י מקסים, כמובן)

  7. דני permalink

    מקובל ש
    'Tortoiseshell cats are always female and ginger cats are always male.'
    אבל

    Tortoiseshell cats are mostly female. Ginger female cats are not as common as ginger males

  8. דינה א' permalink

    הפוסט מקסים וגם זיגמונד.

    הג'ינג'י הזה פשוט כישרון טבעי במלאכת המינגלינג ובאמנות הנטוורקינג (וריבוי הזהויות שלו וגם העובדה שהמגדר שלו לא יציב רק מחזקות את האפקטיביות של הרשת החברתית המסועפת שהוא הקים לעצמו…), אולי החתולה של חלי צריכה לשכור אותו בתור קואוצ'ר? :)

  9. שלומי, זה החיימים הנוספים שלו. רק חבל שהוא מבזבז אותם רוחבית ולא חי כמעט לנצח.

    גלית, ברור. אני רק מגלה מעריצים חדשים כל הזמן.

    דני, למה להתנצל? הרחבת את אופקינו (אבל סיבכת לי את החיים)

    דינה א', רעיון הקואצ'ינג בין חתולים הוא בהחלט קוסם :) אבל זיג מאוד מאוד לא אוהב נסיעות ואני מאוד מאוד לא אוהבת להסיע אותו.

  10. נלי permalink

    ישנה תחושה שהחתול הוא הוכחה ניצחת לתורת הקוואנטים: כאן שם ובכל מקום.

    הוא בעצם חוסך בנשמות. סוגשל גאון.

    (פוסט יפייפה)

    • תודה, נלי.
      לא חשבתי על הקטע של הקוואנטים. ברור שהוא הרבה יותר נחמד מהחתול של שרדינגר

  11. קרן permalink

    שחר פוסט מקסים על חתול מדהים.
    צחקקתי לעצמי.

    יש גם פוסט על הפרינססה?

Trackbacks & Pingbacks

  1. זה לא אני אמרתי, ג’וני אמרה « רב פעמית
  2. זבל יקר שלי « רב פעמית

כתיבת תגובה