Skip to content

ארוחת ילדים לנצח

21 במרץ 2010

ג'ואן ברוסו, מחברת הספר Baby Bites החליטה לעשות ניסוי. היא קנתה ארוחת ילדים במק'דונלדס וחייתה איתה שנה, שהסתיימה לפני כשבועיים. מכאן אני מצטטת אותה, ההדגשות במקור:

 

 

יום הולדת שמח לארוחת הילדים. צילום מתוך הבלוג של ג'ואן ברוסו

"אני יודעת שקשה להאמין. הזמן טס, נכון? דמעות עולות בעיניי כשאני חושבת על כך שהיום, ה-3 במרץ, הוא יום ההולדת הראשון של ה-Happy Meal שלי. הם גדלים מהר, לא?
רכשתי ארוחת ילדים, לא כדי לאכול אותה, אלה כדי לצפות בה ולכתוב עליה בבלוג שלי. כן, קניתי ארוחת ילדים ואז הנחתי אותה על מדף במשרד שלי, ממש מאחורי ומאחורי המחשב שלי. היא ישבה על המדף במשך שנה כעדה דוממת לתעשיית המזון המהיר שלנו.
 
היה לה ריח מגרה במשך כמה ימים. שאפתי את ריח הצ'יפס היאמי הזה בכל פעם שנכנסתי אל המשרד. אחרי שבוע בערך, כבר בקושי אפשר היה להריח אותו. בעלי חשש שכאשר האוכל יתחיל להירקב, יהיה ריח איום בבית שלנו. הוא גם חשש שהמזון ימשוך נמלים ועכברים. הוא הטיל ספק בשפיותי.
 
אל דאגה
לא, אין מה לדאוג בכלל. ארוחת הילדים שלי בת שנה היום והיא נראית די טוב. היא מעולם לא הסריחה. האוכל לא נרקב. היא לא העלתה עובש, בכלל.
 
הבוקר הורדתי אותה מהמדף כדי לצלם תמונת יום הולדת. השנה הראשונה היא תמיד אבן דרך. הענקתי לה אחד מחיבוקי הסבתא שלי כי אנחנו שותפות למשרד כבר שנה עכשיו! (טוב, אולי השפיות שלי כן מוטלת בספק)."

 

 

לבריאות, מותק (צילום: amynrobc)

 
כאן אפשר לקרוא את הבלוג של גו'אן ברוסו שמוקדש כולו לארוחת הילדים הנצחית.
 
אם מיכל הקומפוסט שלכם לא יודע מה לעשות עם ארוחה כזאת, מה תגיד הבטן של הילד? (מה הפה יגיד אתם יודעים וגם מנכ"ל מק'דונלדס יודע).
 

6 תגובות
  1. אולי צודק אבל נשמע מופרז, ברור שארוחות ילדים אינן בריאותיות ונזקן שמור עימן (כבר דברנו על זה פעם) אבל נראה לי מעט קיצוני
    שמקדונלד'ס ילעיטו ילדים בפולימרים או במיני פלסטיק. איני מבין בזה דבר, אבל לא נראה לי שישנם חומרים משמרים שיוכלו לשמר צ'יפס כך במשך שנה תמימה,לא? ובכל זאת אפשר ללעוס את זה,
    מעניין במה המדובר?

  2. חשבתי שהיא קנתה כל יום ארוחת ילדים כמו ההוא שקנה כל יום רק במקדונלדס במשך חודש בסרט לאכול בגדול, אבל הופתעתי לגלות שמדובר בקניית ארוחה אחת ואיך היא שרדה שנה, בהחלט מעורר מחשבה ומעט מבעית, למרות שאינני מצליח להתחיל באמת לשנוא את מקדונלדס, זה טעים מדי לצערי

  3. פשוט איכס. אין מילה אחרת. ההשערה שלי שמדובר בריכוזים גבוהים מאוד של חומר משמר, ואז נשאלת השאלה מה האפקט המצטבר של צריכת ארוחות כאלה לאורך זמן עבור ילדים שנמצאים בשלב רגיש כל כך של ההתפתחות שלהם.

  4. אני מתרחקת ממקדונלדס כבר שנים רבות ביותר אבל מודה שקשה גם לי להאמין. התמונה פה למעלה צולמה אחרי ש-נ-ה? בטוחה?!?

    ברררר.

  5. שועי, מה שאנחנו יודעים זה שבריאות ילדים היא לא בראש מעיניי מק'. בנוגע לאמינות של ג'ואן ברוסו אנחנו לא יודעים הרבה. צריך לבחור למה להאמין.
    שרון, מה שמדהים באמת זה איך משהו כל כך רע מצליח להיות כל כך טעים, כמו שאתה אומר. הלוואי שהם היו עושים משהו טוב עם הגאונות השאת.
    טובה, אני לא יודעת אם זה חומר משמר או הנדסה גנטית או טריק אחר של הנדסת מזון. אבל ללא ספק – איכס.
    טלי, אני לא יכולה להיות בטוחה יותר או פחות ממך. הבאתי מה שהיה בבלוג. האם היא פיברקה את הסיפור הזה כדי לקדם את הספר שלה? וואלה, אני לא יודעת. אני נוטה להאמין לה, אבל אין לי הוכחות.

  6. כבר היינו שומעים על תביעת ענק של מקדונלדס, לא?

    בכל אופן זה דוחה ברמות מפחידות
    ואני שוב שמחה על ההחלטה לא להתקרב לשם יותר

כתיבת תגובה

