Skip to content

איזה כרטיס סים לא לקנות לנסיעה לחו"ל

6 בספטמבר 2013

כצרכנית אחראית וכועסת, פרסמתי את הפוסט בפייסבוק שלי (כפי שהבטחתי לנציגי החברה המחוצפים) ואני שמה אותו גם כאן כדי לעגן אותו במקום נוסף

 

broken simצ'מעו סיפור לא כל כך מק-סים. אם אין לכם כוח לקרוא, הנה השורה התחתונה:

חברת World8 שמשווקת כרטיסי סים לחו"ל לא מוכנה להכיר במוצרים פגומים ובשירות לקוי ומעדיפה לסים זין ולגלגל את האחריות ללקוח ו"לפצות" אותו בהצעה לקנות כרטיס נוסף.
ב-21 באוגוסט טסתי חו"לה. יום לפני כן רכשתי בסניף הדואר המקומי כרטיס סים של חברת World8 שישמש אותי, כך קיוויתי לשווא, לשיחות במחיר משתלם יחסית בנסיעה. ההשקעה שכללה כרטיס וטעינה עלתה לי 250 ש"ח. ערב הנסיעה מיהרתי להתקין את המוצר ולוודא שהוא עובד לפי ההוראות המצורפות. הבעיות התחילו מיד כי הכרטיס של World8 לא נכנס למקומו במכשיר שלי במקום הסים המקורי. התקשרתי לתמיכה וזכיתי במענה של מוקדנית חביבה, שהעצה העיקרית שלה הייתה "אולי יש מישהו אחר בבית שיכול לעזור לך?" מעניין אם גבר היה מקבל מענה כזה. בכל מקרה, היא התעקשה שהכול תקין ורק אחרי דקות שיחה ארוכות (שבמהלכן חזרתי ואמתי לה שהמישהו הנוסף הוא פעוטה בת שנה ותשעה. רדומה.) היא נזכרה לשאול איזה מכשיר יש לי. כשהגיעה למסקנה שצריך לשבור את הכרטיס על פי הקווקווים – שאמורים היו להיות אך לא היו על הכרטיס – היא הנחתה אותי הלאה. השיחה כללה גם התייעצות האם לגזור את הסים והוחלט שכן. משם לכאן, המוצר נהרס ונאלצתי ברגע האחרון לרכוש חבילת חו"ל של פלאפון. קצת לא נוח, אבל לא נורא. קורה שיש מוצר פגום. קיימת סבירות, אף כי נמוכה, שגם המוצר יהיה פגום וגם התמיכה תהיה לקויה. ההמשך הוא מה שמבאס באמת.
בשובי לארץ דיברתי שוב עם מוקד שירות הלקוחות. המוקדן שגיא היה אדיב מאוד, ביקש תמונה של הסים הפגום (להלן), מספרי טלפון, פרטים וכו' וכו' ובכך החלה גזילת הזמן של חברת World8 ממני, שהתווספה לגזילת הכסף. שגיא הודיע שיחזור אלי ואכן חזר עם ההודעה החד-צדדית שהוא האזין לשיחות המוקלטות, בחן את התמונה והוחלט שלא יוחזר לי הכסף. אבל לא עשיתי שום שימוש בסים ובזמן האוויר שרכשתי, טענתי. כאן מגיע השוס: שגיא הציע שארכוש כרטיס נוסף ואליו יועבר זמן האוויר. ניסיתי להסביר שאני לא נוסעת לחו"ל כל יום ואין טעם להציע לי לשלם שוב על מוצר שלא שירת אותי מלכתחילה. כל מה ששגיא יכול היה להציע הוא להעביר אותי לבכיר ממנו.
ואז התקשר אופיר. א' הסמכותי בזבז את זמני בלומר לי שהכסף לא יוחזר כי אני הרסתי את הכרטיס (וגם הוא כמובן הקשיב קשב רב לשיחות המוקלטות, שלי מן הסתם אין גישה אליהן), כל זאת בלי להסתיר את נימת הזלזול ביכולותי המוגבלות להחדיר סים למכשיר נייד. א' לא השתכנע שמשתלם יותר להחזיר כסף, ללא פיצוי נוסף, ללקוחה שלא עשתה שימוש במוצר שנפגם מאשר להותיר אותה מתוסכלת עם הידיעה שהיא תפיץ הלאה את הבשורה. אז הנה, אני מפיצה.
קיצר, אל תקנו כרטיסי סים מ-World8. אני יודעת, בלי לחפש בכלל, לפחות על עוד מישהי אחת מסביבתי הקרובה שגם היא חוותה סאגה מתסכלת עם המוצר. יש חלופות אחרות לשיחות בחו"ל. בון וויואז'!

 

 

4 תגובות
  1. רוני קר permalink

    המלצה יפה מאד, אבל מי כתב אותה?
    נראה לי שמי שמזהיר אחרים צריך לעמוד מאחורי אזהרתו.

  2. Mosheshy permalink

    לפני יציאתי לחו"ל גם אני חשבתי לרכוש כרטיס של החברה הזו, אבל נרמז לי ע"י הבחורה ההגונה שישבה מעבר לדלפק הדואר שלא כדאי לי.לאחר שיטוט קצר בפורומים באינטרנט התברר לי גם מדוע.

כתיבת תגובה

