דילוג לתוכן

איזה כרטיס סים לא לקנות לנסיעה לחו"ל

6 בספטמבר 2013

כצרכנית אחראית וכועסת, פרסמתי את הפוסט בפייסבוק שלי (כפי שהבטחתי לנציגי החברה המחוצפים) ואני שמה אותו גם כאן כדי לעגן אותו במקום נוסף

 

broken simצ'מעו סיפור לא כל כך מק-סים. אם אין לכם כוח לקרוא, הנה השורה התחתונה:

חברת World8 שמשווקת כרטיסי סים לחו"ל לא מוכנה להכיר במוצרים פגומים ובשירות לקוי ומעדיפה לסים זין ולגלגל את האחריות ללקוח ו"לפצות" אותו בהצעה לקנות כרטיס נוסף.
ב-21 באוגוסט טסתי חו"לה. יום לפני כן רכשתי בסניף הדואר המקומי כרטיס סים של חברת World8 שישמש אותי, כך קיוויתי לשווא, לשיחות במחיר משתלם יחסית בנסיעה. ההשקעה שכללה כרטיס וטעינה עלתה לי 250 ש"ח. ערב הנסיעה מיהרתי להתקין את המוצר ולוודא שהוא עובד לפי ההוראות המצורפות. הבעיות התחילו מיד כי הכרטיס של World8 לא נכנס למקומו במכשיר שלי במקום הסים המקורי. התקשרתי לתמיכה וזכיתי במענה של מוקדנית חביבה, שהעצה העיקרית שלה הייתה "אולי יש מישהו אחר בבית שיכול לעזור לך?" מעניין אם גבר היה מקבל מענה כזה. בכל מקרה, היא התעקשה שהכול תקין ורק אחרי דקות שיחה ארוכות (שבמהלכן חזרתי ואמתי לה שהמישהו הנוסף הוא פעוטה בת שנה ותשעה. רדומה.) היא נזכרה לשאול איזה מכשיר יש לי. כשהגיעה למסקנה שצריך לשבור את הכרטיס על פי הקווקווים – שאמורים היו להיות אך לא היו על הכרטיס – היא הנחתה אותי הלאה. השיחה כללה גם התייעצות האם לגזור את הסים והוחלט שכן. משם לכאן, המוצר נהרס ונאלצתי ברגע האחרון לרכוש חבילת חו"ל של פלאפון. קצת לא נוח, אבל לא נורא. קורה שיש מוצר פגום. קיימת סבירות, אף כי נמוכה, שגם המוצר יהיה פגום וגם התמיכה תהיה לקויה. ההמשך הוא מה שמבאס באמת.
בשובי לארץ דיברתי שוב עם מוקד שירות הלקוחות. המוקדן שגיא היה אדיב מאוד, ביקש תמונה של הסים הפגום (להלן), מספרי טלפון, פרטים וכו' וכו' ובכך החלה גזילת הזמן של חברת World8 ממני, שהתווספה לגזילת הכסף. שגיא הודיע שיחזור אלי ואכן חזר עם ההודעה החד-צדדית שהוא האזין לשיחות המוקלטות, בחן את התמונה והוחלט שלא יוחזר לי הכסף. אבל לא עשיתי שום שימוש בסים ובזמן האוויר שרכשתי, טענתי. כאן מגיע השוס: שגיא הציע שארכוש כרטיס נוסף ואליו יועבר זמן האוויר. ניסיתי להסביר שאני לא נוסעת לחו"ל כל יום ואין טעם להציע לי לשלם שוב על מוצר שלא שירת אותי מלכתחילה. כל מה ששגיא יכול היה להציע הוא להעביר אותי לבכיר ממנו.
ואז התקשר אופיר. א' הסמכותי בזבז את זמני בלומר לי שהכסף לא יוחזר כי אני הרסתי את הכרטיס (וגם הוא כמובן הקשיב קשב רב לשיחות המוקלטות, שלי מן הסתם אין גישה אליהן), כל זאת בלי להסתיר את נימת הזלזול ביכולותי המוגבלות להחדיר סים למכשיר נייד. א' לא השתכנע שמשתלם יותר להחזיר כסף, ללא פיצוי נוסף, ללקוחה שלא עשתה שימוש במוצר שנפגם מאשר להותיר אותה מתוסכלת עם הידיעה שהיא תפיץ הלאה את הבשורה. אז הנה, אני מפיצה.
קיצר, אל תקנו כרטיסי סים מ-World8. אני יודעת, בלי לחפש בכלל, לפחות על עוד מישהי אחת מסביבתי הקרובה שגם היא חוותה סאגה מתסכלת עם המוצר. יש חלופות אחרות לשיחות בחו"ל. בון וויואז'!

 

 

מודעות פרסומת
22 תגובות
  1. רוני קר permalink

    המלצה יפה מאד, אבל מי כתב אותה?
    נראה לי שמי שמזהיר אחרים צריך לעמוד מאחורי אזהרתו.

  2. Mosheshy permalink

    לפני יציאתי לחו"ל גם אני חשבתי לרכוש כרטיס של החברה הזו, אבל נרמז לי ע"י הבחורה ההגונה שישבה מעבר לדלפק הדואר שלא כדאי לי.לאחר שיטוט קצר בפורומים באינטרנט התברר לי גם מדוע.

  3. גילגם permalink

    כרטיס חסר כל ערך. נמכר לי התלהבות רבה על ידי מנהל הסניף הראשי ברמה"ש.
    בזבוז כסף מוחלט.
    ניסיונות לדבר עם שירות הלקוחות עלו בתוהו. אם בגלל התור הארוך של המתלוננים, או סתם בגלל שלא מתחשק שם לאיש להרים שפופרת ולקחת אחריות על המוצר הפגום שהם מוכרים.

  4. אולג permalink

    קניתי כרטיס בסניף דואר, קליטה בחו"ל על הפנים, זה לא עובד קבוע, מתחבר ויצא כל כמה דקות גם באזורים של ערים הגדולים שלא צריכה להיות בעיה בככל .
    בשרות לקוחות מספרים סיפורים על זה, שיש מקומות של קליטה חלשה , אפשר לחשוב שאני מסתובב במקלטים וחניות תת קרקעות ……
    עברת נתונים חלשה מאוד ,לא עובר יותר מ 1G , בזמן שכל העולם גולש כבר ב 4G ו3G.

  5. משה permalink

    אל תתקרבו לחברה הזאת.
    שירות הלקוחות שלהם מזעזע.

  6. aueu permalink

    שירות הלקוחות אינו מזעזע אלא פשוט לא קיים
    אתה ממתין כמה דקות כדי שתחשוב שיש עומס ואז מועבר אוטומטית לשירות קבלת הודעות.
    ושם מבטיחים שיחזרו, לפעמים חוזרים לפעמים לא אבל שירות ממש יעני אתה מתקשר ומקבל תשובה לא קיים, בניגוד לחוק אבל לא נורא, מעניין עם החתן של מנהל הדואר הוא הבוס כי אחרת לא מובן למה דואר ישראל משווק את הדבר הגרוע הזה

  7. רינה permalink

    אכן לא לקנות. לא עובד. אין שירות. ממתינים רבע שעה על חשבונך ולא עוזרים לך. מבטיחים שטכנאי יחזור ולא חוזר. נתקענו בלי וויז. הרבה עוגמת נפש. לא לקנות.

  8. צרי permalink

    מצטרפת לאמירות. לא הצלחתי להפעיל את הכרטיס בחו"ל, חזרתי כועסת לארץ, התקשרתי לתמיכה ואמרו לי שזה אמור היה להיות בסדר. "אמור היה"! אמור זה שם של דג והוא לא יכול לעזור. ביקשתי לדבר עם האחראי – אמרו שיחזור. גם זה לא קרה.

    • רון permalink

      תודה על האזהרה. גם את מנעת ממני צרה גדולה. צרכנות נבונה ומודעת זה משהו שלא מספיק קיים במדינתנו.
      שוב תודה.

      ולמגיב שטוען שהוא משתמש בכרטיס מעל 10 שנים – הכרטיס הזה לא קיים כל כך הרבה זמן. אז או שאתה טועה או שזו תגובה מטעם. רק אומר.

  9. שימי permalink

    קניתי, חרא כרטיס לא עובד טוב בכלל
    יש ניתוקים כל הזמן

  10. אינגה פ. permalink

    חבל מאוד שאני מגלה את הבלוג הזה כל כך מאוחר!
    קניתי את הכרטיס הסים המקולל הזה בסוף ספטמבר 2018, כאשר באתר של דואר ישנה רשימת מדינות בהן סים תקף מחודש מאי 2018. מדינת מונטנגרו נמצאת ברשימה. סים עודכן מהארץ בלי בעיה, אבל כלום לא עובד במונטנגרו, לא אינטרנט ולא טלפון. מה שלא ניסיתי פשוט לא עובד.
    צלצלתי דרך מספר "הסודי" *126* לשירות לקוחות ובקשתי עזרה. נאמר לי שיחזרו אלי דחוף, בפועל אחרי 12 שעות בערב כבר כתבתי בעמוד פייסבוק של החברה, אף אחד לא חזר…
    לאחר פנייה דרך פייסבוק נאמר לי בהפתעה שאין שירות במונטנגרו והייתי צריכה להתעדכן רק באתר של החברה….

    אני לא יודעת מה קורה כאן חברים, אבל אני הולכת עם הרמאות הזאת עד לבית המשפט!

  11. דניאל permalink

    זה כל עסק ישראלי ככה.
    צריך פשוט חרם. קונים כמה שאפשר מחו"ל, לא מפרנסים ישראלים רמאים. יודע שזה נשמע BDS אבל כנראה גם שעון מקולקל מדייק פעמיים.

  12. אבי permalink

    זו פעם ראשונה שאני קונה סים של world8. אבל לא עוד. השירות שקיבלתי זוועה.

  13. אבי גינזבורג permalink

    אני בהודו כעת הסים לא עובד. התקשרתי כמה פעמים מנייד אחר. השירות זוועה. חוזרים אליך אחרי שעות רבות וגם אז אין פתרון ואין עם מי לדבר.
    שוב.הוכח הכלל העתיק: מה שזול יקר מאוד.
    פעם אחרונה שלי.

  14. משה permalink

    לא לקנות בשום אופן סים 8 מהדואר לא עובד בכלל לא ניתן לחייג לישראל ובטח שלא לקבל שיחות הסים הזה ברמה של זבל עקיצה אחת גדולה בזבוז של כסף ואין אם מי לדבר …

  15. דני permalink

    שלום.שמי דני והסיפור שלי בול כמו הסיפור שלך….לא להתקרב לworld 8.הסיפור שלי התחיל בזה שרציתי להטעין את הסים ביולי 2018 המוקדנית האדישה שכנעה אותי שיש מבצע וכחרי הטעינה לא הצלחתי להפעיל את הסים.חזרתי אליה מספר פעמים והיא אמרה שבחול זנ יעבוד…מה שלא קרה כמובן ונאלצתי לרכוש מחול חבילת גלישה.
    חזרתי לארץ וביקשתי שיזכו אותי על סכום הטעינה ואמרו בסדר.עד היום 12.18 לא זוכתי.כשהתקשרתי אמר לי אותו נציג שאלך לדואר טקנה סים חדש כמובן שהוא נרכש רק עם טעינת כסף ואז הוא יוכל להעביר לי את הזיכוי לסים החדש…
    אמרתי שאיני מעוניין בסים חדש עם טעינה אז הנציג אמר שאשלח בדואר את הסים לבדיקה..
    זאת חוצפה ישראלית במיטבה…אני רכשתי את הסים בכסף והם הטעינו לי בכרטיס אשראי אני לא מבין למה הסחבת הזו ולמה לא ניתן פשוט לזכות טעינה בכרטיס לא תקין אף על פי שאמרו לי שהוא תקין…
    בקיצור ממש עוגמת נפש בטיול משפחה והמשך עם שרות זוועה!!!!!לא להתקרב חבל…

  16. Yuri Krupnik permalink

    אכן לא להתקרב לסים הזה ,בטוח לא כמקור דאטה עיקרי בחול.

    אותו שירות יחשן ומזעזע של דואר ישראל רק הפעם בחול.

    קודם כל היה לי סים שלהם ששנה שכב בבית (בנסיעה הראשונה הוא קירטעה אבל איכשהו סיפק את הסחורה ) ניסיתי לבדוק יתרה ואז גיליתי שנייד לא מזהה אותו ,אחרי 2 שיחות עם שירות לקוחות אמרו לי שהסים שלי פגום(למרות שויזואלית הוא היה נראה בסדר) ונאלצתי להזמין חדש כדי לךהציל את היתרה (זאת אומרת עלות הסים 50 שח הלכו לפח)

    אז הזמנתי 2 סימים חדשים על אחד העברתי יתרה מה"פגום" ואת השני טענתי ב 75 שח
    והייתי בטוח שאני מסודר מבחינת הדאטה .

    וכשהגענו ללונדון ב 05 לדצמבר התחילח הסיוט ,הרשת התחברה והתנתקה כל הזמן וגם כשהתחברה לא היה ניתן לגלוש ,הטיול היה טיול בזק של 4 ימים וכל דקה הייתה חשובה ,מזל שהיה איתנו זוג שלא הסתמך על פתרון מפוקפק זה.
    כהתייאשתי והפעלתי את החבילה היקרה אך אמינה של הספק מסים של עבודה והתקשרתי לשירות לקוחות ניסו לבדוק איתי הגדרות בסיסיות ואז כשזה לא צלח , הבטיחו שתומך טכני ייצור איתי קשר עוד שעה . כשחלפה לה השעה והתקשרתי שוב ,ענתה לי הגברת שזה בטיפול מה אתה דואג ? אמרתי שעוד שעה הם סוגרים והיא תיקנה אותי עוד שעתיים(התמיכה לא 24/7 אלא מ 09 עד 18:00 ) ,אמרתי שתזרז אותם בבקשה כי זה ממש קריטי והתגובה הייתה הזוייה :
    " מה כולם בלחץ ,פעם נסעו לחול בלי אינטרנט והסתדרו" …….
    לא הרחבתי כבר שפעם לא נסעו לסוף שבוע או ל3 -4 ימים והתכוננו שנה מראש שיננו מפות בעל פה

    בקיצור באותו יום כמובן לא חזרו אלי ,ולמחרת כנראה ניסו לחזור תוך התעלמות מוחלטת שכשבארץ 08:00 בלונדון עוד 06:00 בבוקר וכשלא הספקתי לענות לא ניסו יותר ליצור קשר איתי .

    אומנם סים אחד איכשהו התחיל להתחבר לסירוגין ואפילו לגלוש ,השני נשאר גולם .

    בקיצור המלצה חמה לא לבנות על הסים הזה כמקור לגלישה וניווט עיקרי בחול ,לא אמין,בלי אבא ואמא וגם יש סיכוי שבדיוק לפני הנסיעה הבא שלכם הוא "יהרס" ותצטרכו לשלם על חדש

  17. יוסי permalink

    היית צריכה לבדוק מראש שהסים מתאים לסלולרי שלך. קצת להפעיל את הראש. אני קניתי כמה סימים בחול, ותמיד ווידאתי בתהליך הקנייה שהגודל מתאים לסלולרי שלי.

להגיב על aueu לבטל

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: